Sponsoriksi?

LJK - Loviisan Jääkiekko Klubi etsii lisää uusia yhteistyökumppaneita.

LJK - KASVAVA LÄTKÄPERHE

Seuralla on joukkueita aina miesten ja naisten edustusjoukkueesta nuorimpiin G-junioreihin asti, kaksi kertaa viikossa tehojäät junioreille, äijäkiekko, maalivahtiryhmät isoille ja pienille veskoille, tyttökiekkotapahtumia sekä tietenkin Leijona Kiekkokoulu! Kaudella 2020-2021 seurassa toimii siis yli 20 erilaista ryhmää jääkiekon parissa viikottain. Seura järjestää myös harrastelätkäturnauksia ja kaukalopalloturnauksia sekä maksuttomia kokeilukertoja junioreille jääkiekon parissa ympäri vuoden!

TAPAHTUMIA JA YLEISÖENNÄTYKSIÄ

Sarjakauden ollessa täydessä vauhdissä otteluita LJK joukkueilla on viikottain toistakymmentä ja kotihallinkin katsomot täyttyvät hyvin viikonloppuisin - syyskuussa 2016 avausviikonlopun otteluissa yleisömäärä oli yhteenlaskettuna 800 katsojaa. Edustuksen kotiotteluiden keskiarvo on yli 200 katsojaa, erilaisissa tapahtumissa ja finaaliottelussa olemme saaneet hallin täyteen eli kapasiteetti on 500 katsojaa.

TUKEA TOIMINTAAN - JOTTA KAIKKI VOIVAT HARRASTAA JÄÄKIEKKOA

Seuran tavoitteena on pitää harrastusmaksut mahdollisimman alhaisina, jotta jokaisella halukkaalla olisi mahdollisuus harrastaa tätä upeaa lajia! Haluamme tarjota pelaajille elämyksiä, onnistumisia, liikunnan riemua ja laadukasta valmennusta jääkiekon parissa. Tähän tavoitteeseen pääsemiseksi tarvitsemme lisää uusia yhteistyökumppaneita.

VAIHTOEHTOJA TUKEA TOIMINTAAMME ON USEITA

Vaihtoehtoja lähteä mukaan on useita - talkootöiden tarjoaminen joukkueille, joukkueiden peliasujen mainoksista, jäähallin mainoskylteistä, harjoitusvälineiden sponsoroinnista, ulkomaan turnausmatkojen tukemisesta aina otteluisännyyksiin sekä ottelukiekkojen sponsorointiin.

Ota yhteyttä, niin sovitaan tarkemmin yhdessä juuri Teille sopiva tapa tukea LJK-perheen toimintaa!

Seuran puheenjohtaja: Juha Pere, juha.pere@gmail.com, p. 050 521 9304