Kiekkokoulu

KIEKKOKOULU LAUANTAISIN KLO 10:45-11:45 JA TIISTAISIN KLO 18:00-19:00

Kiekkokoulun kevätkausi käynnistyy tiistaina  9.1.2024

ISHOCKEYSKOLA PÅ LÖRDAGAR KL 10:45-11:45 OCH TISDAGAR 18:00-19:00

Suomen jääkiekkoliiton ja Loviisan jääkiekkoklubi Ry:n leijonakiekkokoulu pyörähtävää jälleen käyntiin syksyllä 2023.

Toivotamme kaikki uudet ja vanhat kiekkokoululaiset innolla mukaan, sekä tytöt ja pojat jotka kuuluvat ikäryhmään 2015 jälkeen syntyneet. Vanhemmat lapset ovat myös tervetulleita.

Ilmoittaudu paikanpäällä jäähallilla tai tämän lomakkeen kautta.

Leijona-kiekkokoulu on Suomen suurin leijonajoukkue. Kiekkokoulu on jääkiekkoliiton valtakunnallinen tuote, jonka tavoitteena on luoda laadukas malli seuroille kiekko- ja luistelukoulujen toteuttamiseksi.

Ljk:n Leijona-kiekkokoulu on tarkoitettu pääasiassa alle 9 -vuotiaille tytöille ja pojille, nuorimmat osallistujat Loviisassa ovat olleet 3-vuotiaita.

Kiekkokoulu on suunniteltu kestämään yhden lapsen osalta jopa kolme vuotta mutta usein oman ikäisten joukkueeseen siirrytään jo kesken kiekkokoulun tai yhden kauden kiekkokoulun jälkeen. Tavoitteena on näin helpottaa lasten siirtymistä jääkiekkoharrastuksen pariin ja alentaa kynnystä liittyä mukaan seuratoimintaan.

Leijona-kiekkokoulun tapahtumat sisältävät lajiteknisiä harjoituksia kuten luistelua ja kiekon- ja mailankäsittelyä sekä pelejä ja leikkejä. Harjoitteet vaikeutuvat tasojen mukaan vuosittain.

Jokaiselle pelaajalle annetaan Leijona-harjoituspaita. Minimi varustus päälle eli kypärä ritilällä, kaulasuoja ja luistimet. Seuralta löytyy pieniä käytettyjä varusteita kokeiltavaksi.

Pelaajalla tulee olla seurapelipassin mukana ostettu vakuutus tai oma vakuutus.

Leijona-kiekkokoulu on maksuton.

* 3€ Seurapelipassi, sisältää vakuutuksen: https://info.suomisport.fi/

LEJON ISHOCKEYSKOLA - FINLANDS STÖRSTA LEJONTEAM

Finlands ishockeyförbund och Lovisa ishockeyklubb rf:s lejon ishockeyskola
kör igång igen på hösten 2023. Anmälningarna i ishallens café.

Vi önskar alla nya och gamla hockeyelever välkomna, både flickor och pojkar som hör till åldersgrupperna som är födda efter år 2015.
LJK:s ishockeyskola är huvudsakligen menad för flickor och pojkar under 9 år, men de yngsta som har deltagit har varit i 3-4 års åldern.

Ishockeyskolan är planerad så att barnen kan vara med till och med tre år, men oftast har barnen redan efter 1 år flyttat över till den egna åldersgruppens lag. I Lejon ishockeyskolan leker vi och spelar - samt lär oss tillika att skrinna, puckbehandling och klubbteknik.

Till alla deltagare ges en LEJON-träningsskjorta. Minimiutrustning som behövs är hjälm, gärna med galler, halsskydd samt skridskor. Föreningen har en del använd utrustning som man kan låna.

Spelaren måste ha den försäkring som köps med spelpass eller egen försäkring.

Lejona - ishockeyskolan kostar i Lovisa

*3e spelpass (seurapelipassi) https://info.suomisport.fi/