U14 joukkue kaudella 2023-2024

Joukkueemme koostuu Loviisan alueen 2010 ja 2011 syntyneistä innokkaista lätkäjunioreista. Joukkueessamme pelaa poika- ja tyttöpelaajia. Kaudella 2023-2024 pelaamme Uudenmaan alueen (Etelä) U14-ikäluokan AA+ sarjaa yhdellä joukkueella.

Pelaamme kesäkuukaudet rullalätkää kerran kertaa viikossa Loviisan jäähallissa. Elokuun alussa aloitamme jääharjoittelun lähialueen jäähallissa ja syyskuun alusta alkaen jääharjoitukset keskittyvät Loviisan jäähalliin. Joukkueemme tapahtumia voit tarkemmin seurata Kalenteri MyClub -sivulta.

Yhteystietomme löydät Info -sivulta. Mikäli olet kiinnostunut joukkueen toiminnasta ja sinulla on aiempaa kokemusta lätkän pelaamisesta, ota rohkeasti yhteyttä valmentajiin tai joukkueenjohtajaan! Voit jättää yhteystietosi myös TULE PELAAMAAN MEILLE -sivun kautta, niin me otamme yhteyttä.

Meillä jääkiekko ei ole kallis harrastus.

Kiitämme joukkuettamme tukevia yrityksiä