YHTEYSTIEDOT

Vastuuvalmentaja

Valmentaja

Joukkueenjohtaja

Sari Perokorpi                 p. 0453160276       sariperokorpi@windowslive.com

Huoltajat

Rahastonhoitaja

KAUSIMAKSUT

Seuran kausi- ja jäsenmaksu 100€/juniori, laskutetaan syksyllä myClubin kautta.

PANKKIYHTEYS

JOUKKUEMAKSU

Joukkuemaksu on 30€/kk eli syys-maaliskuu 210€. Maksun voi suorittaa kerran kuussa tai yhdellä kertaa. Maksujen eräpäivä aina kuun 15 päivä. Laskutetaan myClubin kautta.

JOUKKUEEN PELISÄÄNNÖT 2018-2019

LJK U14 JOUKKUEEN SÄÄNNÖT

Vanhemmat, pelaajat ja joukkueenjohto ovat sitoutuneet toimimaan näiden sääntöjen mukaisesti.

PELAAJIEN SÄÄNNÖT:

1. Kunnioitamme kaikkia vastustajia, tuomareita, valmentajia ja kanssapelaajia.
  2. Annamme kaikille työrauhan sekä harjoituksissa, että peleissä.
  3. Käyttäydymme hyvin yksilöinä ja joukkueena jokaisessa joukkueen tapahtumassa.
  4. Emme kiroile missään, emme peleissä, harjoituksissa emmekä muissa tapahtumissa.
  5. Syömme terveellisesti, emmekä käytä energiajuomia. Syömme ruokaa ennen pelejä ja pelien jälkeen, sitten vasta mahdollisesti karkkia. Emme juo limua ennen peliä, emmekä heti pelin jälkeen.
  6. Ennen pelejä ja turnauksia varmistamme jaksamisemme käymällä ajoissa nukkumaan ja syömällä hyvin sekä ilta-, että aamupalaa.
  7. Kuuntelemme valmentajan antamia ohjeita keskeyttämättä heitä. Jos emme ymmärrä annettuja ohjeita, niin kysymme, kunnes taas ymmärrämme.
  8. Ollaan kohteliaita, tervehditään ja kiitetään valmentajia.
  9. Harjoituksiin ei oteta mukaan leluja eikä kännyköitä.
  10. Vieraspeleissä käydään suihkussa.
  11. Pelaajat huolehtivat VARUSTEISTAAN, peli-harkkapaidoista, harkka- ja pelisukista sekä juomapullosta.

SÄÄNNÖT JOUKKUEENJOHTO JA VANHEMMAT

1. Kohtelemme kaikkia pelaajia samanarvoisesti.
  2. Pyrimme siihen, että kaikki pääsevät pelaamaan tasapuolisesti.
  3. Joukkueenjohto ja vanhemmat käyttäytyvät esimerkillisesti otteluissa ja harjoituksissa.
  4. Emme kiroile, emmekä menetä malttiamme.
  5. Päihteettömyys toiminnassamme on itsestäänselvyys, emmekä tupakoi lasten läheisyydessä.
  6. Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan välittömästi.
  7. Muut harrastukset ovat täysin sallittuja, jopa toivottuja.
  8. Positiivinen asenteemme vahvistaa joukkuehenkeä.
  9. Me annamme pelaajille ja valmentajille harjoittelurauhan.
  10. Myclubin käytetään aktiivisesti, ilmoittaudutaan ajoissa tapahtumiin.
  11. Seuraamme aktiivisesti whatsappia tai sähköpostiamme tiedotusten saamiseksi. Pidämme huolen, että joukkueenjohdolla on tiedossa aktiivisesti käyttämämme sähköpostiosoite. Vastaamme viesteihin niin pian, kuin suinkin mahdollista.
  12. Muistamme, että toiminta joukkueessamme perustuu vapaaehtoistyöhön ja kunnioitamme joukkueen toimihenkilöiden päätöksiä.
  13. Osallistumme mahdollisuuksiemme mukaan toimintaan. Toimimme aktiivisesti talkoohengessä joukkueen hyväksi.
  14. Jotta toiminta pyörisi mahdollisimman hyvin, suoritamme maksut ajallaan.

PERIAATTEET LASTEN PELUUTTAMISESTA OTTELUISSA:

1. Valmentajat päättävät joukkueen kokoonpanoista otteluissa ja turnauksissa.
  2. Pelaajia pyritään peluuttamaan mahdollisimman tasapuolisesti.
  3. Sitoutuminen joukkueeseen on tärkeää.
  4. Mikäli lapsi ei pysty osallistumaan otteluun tai turnaukseen, on siitä ilmoitettava valmentajille ensitilassa.

YLEISPERIAATTEET TREENEISSÄ:

1. Valmentaja valmentaa, lapset harjoittelevat ja vanhemmat seuraavat kentän laidalta ja auttavat tarvittaessa.
  2. Treeneihin tullaan ajoissa, levänneenä ja asianmukaisissa varusteissa.
  3. Juomaksi vettä, ei mehua.
  4. Treeneihin mennään aina lasten ehdoilla. Jos lapsi on kipeä tai haluton, treeneihin ei tulla.

YLEISPERIAATE PELEISSÄ:

1. Valmentaja valmentaa, huoltaja huoltaa, lapset pelaavat, vanhemmat kannustavat ja tuomari/pelinohjaaja tuomaroi /ohjaa pelejä.
  2. Tuomarin/pelinohjaajan arvostelulle nollatoleranssi.
  3. Pelaajat paikalle 1h ennen pelin alkua varusteiden laittoon.
  4. Vanhempien paikka ei ole vaihtopenkin puolella, vaan katsomossa tai kaukalon toisella sivulla.
  5. Vanhemmat sallitaan vaihtoaitiossa vain poikkeustapauksissa, esim. lapsen loukkaantuminen.
  6. Vanhemmat seuraavat ja kannustavat lapsiaan, eivätkä ohjaa peliä katsomosta/kentänlaidalta.